Samstag, 30. April 2011

A nice place to live. Ein gemütliches Plätzchen




Schaut mal, mein Arbeitszimmer ist fertig , ich find es schrecklich gemütlich dort, ihr auch?
Sogar Lisa und ihrer Katze Kate haben noch Platz zu kuscheln (-:

Auf der Messe 1:12 in Rheda Wiedenbrück kann ,wer mag, es genau betrachten und noch einiges mehr.
Ich würde mich freuen(-:

Please take a look.
My workroom is finished ,isn't it cosy there? What do you think?
Even Lisa and her cat Kate have enough room to cuddle (-:

You can see it at the fair 1:12 in Rheda Wiedenbrück, if you like, and of course, some of my other miniatures.

Doll: Silke Janas Schlösser
Cat: Annie Willis

Kommentare:

  1. Karin, I love everything about it! The building is so wonderful and the interior is full of so many details!!! It all looks incredible!!!

    AntwortenLöschen
  2. Das Häuschen ist toll geworden, ich freue mich schon sehr, es in Rheda in natura anschauen zu dürfen.

    lg Eva

    AntwortenLöschen
  3. I visit here first time. I think so. Incredible! I love the little cottage.
    Welcome to my new blog. Regards Kati

    AntwortenLöschen